MITT HJÄRTA TILLHÖR DIG

samuel pettersson, tack för allt. tack för att du är den personen som finns där för mig i alla lägen, även när allting bara skiter i sig. tack för att du är den du är, och för att du älskar mig. det är du som får mig att se framåt när allt är mörkt, du som stärker mitt självförtroende och du som är min ledstjärna.
som du sa, vi kommer alltid att vara vi varandras sida.
until the death do us apart!
jag älskar dig livskamrat!<3

och vet ni, jag längtar värsta mycket :)
för imorgon kommer jordan och nikolina hem till oss igen!
äntligen (!) shit vad jag har saknat de som busisarna :)

och imorgon har mina småsystrar match! YEAH :)
NU JÄVLAR SMÄLLER DET :)
sen ska jag, samuel & kidsen åka hem till svärmor och svärfar och äta middag :)
jätte mysigt och trevligt!
nu ska jag göra mig i ordning o sen till plugget, puss!
rebecca


Kommentarer
frida

du låter som värsta mamman (A)<3

tagga maaaaaaatch :D

2008-11-21 @ 08:18:31
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
frida

svar: & jag dig <333

2008-11-24 @ 13:50:35
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0