SAMUEL!<3

ni är min familj, det är ni som lyser upp mitt liv!
samuel, mamma, pappa, frida, lina, sigge & de två söta !

jag älskar er, jag gör det verkligen!



igår var jag, mamma, frida, melinda & hanna till lager 157 och handlade lite :)
jag köpte bla. den där tröjan på bilden fast i grått och med shockrosa text, 6 par strumpor, ett par trosor, en mössa, en oversize t-shirt, en långärmad t-shirt & två t-shirtar åt jordan och nikolina :)
                 idag är det skola, banken & sen träning med små tjejerna som gäller.. sen får jag se, har ju fba träning också men är jävligt seg och förkyld idag.. så får la se!  men aja, nu ska jag ha lektion.. näthandel.. MED CHRISTER! :/
hörs då! pussen
tröja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0