vi älskar dig, pappa

hej folkisar!
nu sitter jag här IGEN, min lillasyster frida tjatar jämt på mig att skriva ett nytt blogg inlägg.
dock så har jag värsta bloggtorkan nu såå.. blir helt enkelt inte så mycket skrivet här.
matchen igår mot tirfing gick åt helvete. lina fahlbergs blogginlägg om matchen var en väldigt bra beskrivning ;) haha!
sitter och kollar på min underbaring här, han har somnat här i min säng. tihi!
 vi som strax ska sätta oss i bilen och åka och hämta lillasyster lina & hennes två kompisar Hannah och Julia i Årsunda!
hahha, ett helvete att väcka älsklingen först bara ;) haha! stackarn, han som ska upp imorgon bitti och jobba. jobbigt för honom! :( jaja, imorgon ska jag fixa i mitt rum och sen åka till alborgen om jag hinner! vilket jag borde, men inte har speciell lust till dock.. får väl la se! men nu så, nu ska jag gå och hämta en bacardi som jag har står och väntar i mitt rum.
den såg så god ut när den stod där hemma i Samuels kylskåp så jag tog med den hit till mamma ;) haha!
 Blir alltså att sova här hemma hos mamsen inatt :) haha! vi hamnade här utan anledning liksom, menmen! klart vi kan det!
IDAG ÄR DET BARA 2 VECKOR KVAR :D

pappa, jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra.
jag är stolt över dig, det ska du veta. <3


Kommentarer
frida

jaa, för jag gillar att läsa kanske? ;)

jag vi älskar dig pappa.

världens bästa pappa!!

<3<3<3

2008-09-20 @ 13:09:54
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0