dagar som inte fungerar.

ibland kommer minnena och sköljer över mig som en våg, tårarna vill bara spruta.
men jag håller tillbaka, för jag försöker bevisa för mig själv att jag är stark.
att jag fixar allt om jag bara vill.. men ibland vill man bara inte, jag vill bara lägga mig på golvet och skrika rakt ut.
eller slå sönder fönstret, men jag vet att det inte ger mig något. bara smärta.
jag försöker vara stark, och jag vill sååååå gärna.
men ibland räcker det inte hela vägen.

men jag lovar..
jag försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker försöker  och försöker lite till...

och sårad är det sista jag klarar nu..
jag har öppnat mig för någon igen nu, och jag är stolt över mig själv för det :)
och allt kommer bli bra, det vet jag..


Oh, this is the start of something good, don't you agree?
I haven't felt like this in so many moons, you know what I mean?
And we can build through this destruction
As we are standing on our feet

So since you want to be with me
You'll have to follow through

With every word you say
And I, all I really want is you
You to stick around
I'll see you everyday
But you have to follow through
You have to follow through


Kommentarer
fridarooth

ny design ;)

finfin du

2009-04-10 @ 18:24:37
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Rebecca Rooth

thanks sis! :)<3

2009-04-11 @ 09:39:32
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0