familjen är det finaste du kan ha

idag har jag varit duktig.
tänker inte ta några detaljer, för dom är privata men jag är fruktansvärt stolt över mig själv.

var mycket känslor som kom upp, och tårar. men det är inte fel att gråta.

vill iallafall säga tack till jimmie, pappa, mickis & nette för den här dagen.
man lär sig något nytt varje dag, och det är underbart.


jimmie du är underbar, tack för att du finns i mitt liv! jag älskar dig!
pappa tack för att du finns i mitt liv, jag har inte kunnat haft en bättre pappa. jag älskar dig!
mamma du ställer alltid upp på mig, no matter what! jag älskar dig!
syster frida du är den bästa syster man kan önska sig, tack för att du finns i mitt liv. jag älskar dig!
hjääärta
puss
/tokfian
jasfjas



Kommentarer
fridarooth

i love you 2 <3

2009-04-13 @ 00:49:22
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
jimmie Östlund

Älskar dig <3

2009-04-13 @ 17:14:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0