FRE-LÖR-SÖN....DAG!!

nyvaken, nuduschad.

ikväll blire tjejkväll hos malin, och jag längtar sååååååååå!
blir lite skitsnack, eller okej. MASSOR AV SKIT SNACK!!!
sen lite mer skit snack, lite mys och utvärdera året xD haha.
blir alldeles säkert, toppen bra iallafall! :)

och imorgonkväll blir det lite grillning m. älskling, hans lumparpolare & hans flickvän :)
blir toppen det med! med lite käk & dricka :)

nu ska jag fixa håret sen ska vi ner och hälsa på jimmies far innan jag ska till skolan :)
förresten så har jag lite nya bilder på datorn nu ;) men mest egopics.. haha!
får se om jag lägger in lite eftersom..

hadet bra..
puss
/tokfian
mag
fick nå pigmentförändringar när jag var utomland, I KNOW..

hj
brruuuun!

jag
jääääääävligt brun. menmen.. inte längre ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0