huvudvärk....

idag var man till tandläkarn då.. nu vet jag iallafall varför jag har så ont i käken.. visdomständer är påväg, suck!
bara leva o va glad, suck.

menmen, har en jävla huvudvärk iallafall. hoppas på att det är pga. visdomständerna..
så det inte är nå annat..
men så är det.
snart slutar jag, så kmr mamsen och hämtar upp mig :)
underbart :)

ska jag ner på stan och hämta mitt schema på kappahl inför sommaren :)
sen ska jag hem till jimmie och fira honom för han fyller ju nämligen 23 år idag!
så ska vi också ner till hans mamma, och sen hem till hans pappa :)

så är min dag, får se vart jag slaggar ikväll..
hörs!

puss
/tokfian
jasfjas
hjääärta
grattis jimmie! :)<3


Kommentarer
jimmie Östlund

tack min kära :D

2009-04-16 @ 18:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0