idag är ingen vanlig dag för det är

.. min moster anneli's födelsedag! hurra hurra hurra!
grattis! :D


sååå sitter i skolan igen nudå.
det suger, ta mig härifrån.
jag hatar det här.
håltimme senare, JA TACK!
sen är det bara roliga ämnen iaf, matte & idrott.
sen föräldramatch på hammar kl.17-19.
sedan har jag träning kl.19-21.
kärlek!

i helgen ska det bli fint väder har jag hört, det är jävligt nice eftersom det är orken i helgen.
vilket innebär, PAAAARTY, grillning & poker (enligt daniel nilsson)! ;)
jag längtar ihjäl mig! så är sista träningen idag innan orken..

så idag är min dag FULLSPÄCKAD!

aja, ska väl jobba lite nu jag.
innan evelina tjatar ihjäl mig..

hörs, puss

/tokfian
hj


Kommentarer
Johanna

Hej! :)

Nej, jag ville göra om och uppdatera mig lite... Kan inte kodningen för att göra blogg.se fin så var bättre att byta och "städa upp" :p Har tagit bort den bloggen helt nu. Så fortsätt gärna läsa på den här nya ist! ;)



Allt bra? Träna ikväll? Kommer vara med hemma på lör som det ser ut i a f! Du skulle vidare till Hofors sen va?

Ha de jätte bra! KRAM

2009-04-21 @ 15:32:59
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se
Johanna

Hej hopp :)

Tack för kommentaren - bara du som skriver till mig! :p



hihi Fin mage, men den ställer till det med kläder som inte passar!... Okej, hoppas ni får trevligt där sen då!

Jag vet inte hur jag gör - beror på hur jag mår... haha Ibland blir jag så grymt trött på kvällen :p Men tanken är att jag ska med ut!



Tagga ordentligt och spela bra! ;) hejja hejja



KRAM KRAM

2009-04-22 @ 12:53:36
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0