jag hoppas med hela mitt hjärta & hela min själ...

först vill jag bara börja med att säga grattis till min kära lillasyster som fyller fjortis idag :)

jag har skit ont i huvudet, suck.
ska väcka jimmie snart, eftersom han inte mådde nå bra så han gick o la sig.
sen ska vi hem till min syster o fira henne.
och imorgon fyller jimmie själv :)

jag satt precis och funderade på hur min sommar kommer att se ut, JOBBBBB bland annat!
sen förhoppningsvis några resor, och sen till sensommaren en utlandsresa till Grekland :)
hoppas bara att mina pengar räcker isf :)
sen blir det väl en del partande nu i sommar också hoppas ja! :)
 
nä, men nu ska jag väcka jimmie.

hörs då.
puss
/tokfian

 jag & lillasyster i Tunisien -08


känns så jävla meningslöst.
allting är precis som förut, hur fan ska det kunna bli bättre om det inte har hunnit blivit det än efter såhär lång tid?
fuckfuckfuck!
ensam


Kommentarer
frida

tack systeeeeer :)<3



btw , vem ska du till grekland m ? :o

2009-04-15 @ 19:47:57
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0