SOMMAR OCH SOL!

gårdagen blev som den blev. tyckte iallafall att det var underbart skönt att få träffa mina tjejer igen :)
malin och frida, ni är guld!

runt midnatt kom jimmie & kim och hämtade mig :)
så åkte vi hem, kim gick hem till sig och jag & jimmie in till oss :)
soft.

vaknade halv 6 i morse, varit vaken sedan dess. får skylla mig själv.. haha
runt 10-11 imorse åkte jag o jimmie hem till jimmes far o lånade hans grill.
så var vi ute i solen och hade trevligt. jag jagade jimmie med vattenslangen. hehe
sen kom kelly o då busade jag med henne en stund :)

sen stack jag o jimmie o handlade lite.
sen hem o städade lite o gjorde lite käk.
ikväll blire grillning med Micke, hans flickvän Lisa & Jimmie förstås :)

nu ska jag duscha om en stund, sen ska vi börja med käk oså :)
blir underbart ikväll!

ha en bra kväll.
puss
/tokfian
mage

NUUUUUUUUUU VILL JAG HA SOMMAR!
ska dock jobba v.29-30 och lite i v.31!
men money sitter alltid finfint :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0