tidsfördriv

Grattis Malin & Mattias på 17-års dagen! :D<3

rosor


Någon som
någon som förstår dig: malin
någon som du saknar: malin
något som du längtar efter: sommar!!!
någon som du hatar: -

Vem
vem kramade dig senast:
jimmie
vem pussade dig senast: -
vem ringde dig senast: malin från tobbes mobil :)
vem ringde du senast: tobbe
Vem var hemma hos dig senast: jimmie
vem var du hemma hos senast: jimmie

Har du
har du några kärleksproblem:
nej
har du ätit något idag: ja
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: jaa

Jag
saknar någon just nu:
  ja
svär ofta: jaa
sjunger i duschen: jaa
är en morgonperson: oftast
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej
är kär i kärleken: lite kanske
skrattar åt mina egna skämt: haha, händer väl
Vill ha barn: jaaaa
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: nja, osäkert..

Har du
glasögon/linser: äger båda
piercingar: inte längre, har haft i läppen...
syskon: en syster & en bror. sen en massa låtsas
jobb: nej :(
för många vänner: man kan aldrig ha för många vänner
rymt hemifrån: jaa
färgat håret: aldrig
bra självförtroende: nja
sagt "jag älskar dig" till någon: jaaa
varit kär: jaaa
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: jaa
brutit ett ben: nej
tappat bort mig i min hemstad: haha, nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: jaaa
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jaa
smugit ut utan lov: jaa
ljugit om var jag är för mina föräldrar: jaaaaaaaaaa
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: jaa
somnat gråtande: jaa

Brukar du
titta dej själv i spegeln:
varje dag, flera gånger
ha ångest: johodå!!
drömma mardrömmar: ja :/
klä dig i svart: ja
hata folk: sometimes!
lita på folk: har lite svårt med det.

Sista personen som
sov i din säng: jag
fick dig att gråta: en idiot
skrek på dig: mamma! :/
du fick sms från: mamma......

/ tokfian
jasfjas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0