sommarjobb!



äääääntligen!
fick reda på idag att jag fått sommarjobb på KappAhl!
så jävla skönt!!!! :)

nu ska jag slänga mig framför en film eller nått, och slappa.
vänta på att jimboo kommer hit och göra mig sällskap :)
sen kanske vi sover ganska tidigt, är skit trött.

hoppas att allt går bra för dig nu då...
du vet vem du är.. jag blev bara lite besviken över vad du sa, men smällar man får ta.
då vet jag iallafall att mitt beslut var rätt!


sen var de det där med folk som tror att dom är något..
sånna där som springer runt och bara tror att dom kan bestämma.
hoppas polisen får tag i dig, du gör ett brott, det vet du va?

du förstår inte att du förstör liv för dom du älskar. sjukt hur ego man kan vara!


nu vill jag att jimmie ska komma hit..

ha det bra,


/ tokfian
jasfjas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0