att älskas utav er är det vackraste jag vet

åh, min kärlek, min prins, mitt allt!

skönt att älsklingen ska få vara kvar på Sandvik!
då kan vi kika på lägenhet som vi tänkt! :D
sååå skööönt!<3
komma närmare stan, och både nikolinas dagis, jordans skola och min skola! :)

jag är så lycklig, vi är en familj.
vi fyra<3

har aldrig känt såhär förut.. en underbar känsla..
det är en rikedom att få älska och att älskas


idag ska jag bara till skolan, sedan kanske på badhuset med älskling & jögga till Relaxen, SKÖÖÖNT! :)
sen ikväll ska jag träna, JAG ÄLSKAR HANDBOLL!

men så är det :)
Nu ska jag gå och göra lite frukost.
älsklingen jobbar ju förmiddag.
tomt utan honom<3

ha en underbar dag allihopa, för det hade jag tänkt ha :)

PUSS
rebeccX


Kommentarer
frida

ska du flytta ? :O :/ <3

2009-08-28 @ 12:18:04
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Sandra

Min kväll var jätte bra :)

Vad händer i helgen då? :)

2009-08-28 @ 12:58:52
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0