GRATTIS PÅ 6-ÅRS DAGEN JORDAN!<3

Jag satt här och tänkte på livet..
Tänk hur fort någon bara kan ryckas ifrån oss?
 Varför är vi inte mer rädda om varandra?
Varför säger vi inte till varandra oftare hur mycket man älskar eller tycker om någon?
Livet för att kort för att slänga bort på bråk och småsaker!
För en dag sitter du kanske där helt ensam, och funderar på vart alla tog vägen?



hej folket!

nu sitter jag här
trött som ett as och en jävla huvudvärk som inte vill ge sig.
fan va BOOOORING!
men orkar iallafall inte göra nånting sååå?
älsklingen jobbar eftermiddag, tråkigt!
men sånt är livet!
iallafall så sitter jag och håller på få ihop folk till en träningsmatch!
går väl helt okej med Anitas hjälp!
TACK!
så är det!

men nu ska jag slänga mig framför tvn och slå upp min almenacka/kalender och planera lite :)

ha det så bra!

KISS

Jordan, min lillprins!<3
(Som blir HELA 6 år idag! :D
så du blir ju stor nu ju, SKOLPOJKE!!!)
kskfs
jag älskar dig gubben!
förresten, jag har ju glömt o berätta vad han fick när vi hade kalas för honom hemma hos S<3

Av mig, syster, mamma & Tommy fick han en sprillans ny cykel! SKIT FIN! :D
Av älskling, mig & Nikolina fick han en bok med CD-skiva till, en bilbana, påslakan med Hjältarna på (tror de va dom!), en hjälm, en tjocktröja, ett par jeans och ett NITSKÄRP ;)
Av farmor, farfar & faster fick han en radiostyrd bil, en huvtröja och en bok tror ja :)

Nikolina fick nämligen också present (bara sådär en då).
Hon fick en bok m. CD-skiva av Samuel & mig.
Och så fick hon en kofta & en bok av Farmor, farfar & Faster :)

Förresten så kommer Jordan LÄTT att vara snyggast på sexårs i sina nya kläder!
Min lilla cooling!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0