hej..

ja precis, som sagt HEJ!

nu har jag precis vaknat av väckarklockan, jag ska ju iväg och städa förråd med Kerstin, Tomas och Daniel idag..
Tråkigt, men det behövs :)
Inte nå roligt och gå upp ur sängen när älsklingen får ligga kvar.. :)
Vi somnade typ halv 5 inatt.. Hm! :/
Iallafall så ska älsklingen upp vid kanske 11, sen ska ju han på det där MMA-lägret som är nere i dojjon i helgen.. :)
MMA är kampsport, för er som inte vet det :)

Själv har man träningsmatch idag också, och min kondition är INTE på topp just nu..
Skit jobbigt, och så har vi så jävla dåligt med folk..
Vissa tror ju att man bara kan komma och gå som man bara vill.
NI som tror det kan ju bara DRAAAAAAAAA!
Men det där med min kondition får jag ju bara skylla mig själv för så ..

Aja, nu ska jag käka frukost och slänga på mig en träningsoverall :)
Orkar inte ha nå jeans, så får bli min favorit träningsoverall från distriktslaget :)
HAPPY FACE!

ha en underbar dag :)

KISSES


sjkas
samuel, jag älskar dig!


Kommentarer
Sandra

Med mig är det bara fint :) har precis kommit hem så snart blir det nog att göra nå käk :)

Har du haft en bra helg då? :)

2009-08-23 @ 16:33:33
URL: http://lillsazza.blogg.se/
ica

det var jätte härligt. få träffa mina vänner :)

2009-08-23 @ 18:14:06
URL: http://icaslife.blogg.se/
Sandra

Det har varit en rätt lugn helg, har varit på bio och sett G.I. Joe, jävligt bra film faktiskt du borde se den :)

2009-08-24 @ 00:04:01
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0