HEJ

... PÅ ER!!!

nu sitter jag här, vid MIN dator för engångs skull :)
men jag gillar faktiskt den =)

haha.
idag är det bara 12 dagar till min födelsedag.
och idag har jag och min kära mor varit till gävle och köpt födelsedagspresent åt min lillprins jordan!
han fyller ju hela 6 år på tisdag, men vi ska fira honom på söndag för han är hos sin mamma på tisdag! :)
vad ni ska få av mamma, tommy och min syster (och lite mig förstås) får ni se efter helgen ;)
och vad han ska få av samuel och mig också :)
och av samuels föräldrar och syster (farmor, farfar & faster) med förstås! :)

jag vet att jag uppdaterar kasst, men jag har så mycket annat o göra på dagarna faktiskt!
idag har jag iallafall köpt en kalender(almenacka?) till skolan, en miniräknare och ett hänglås tll skåpet..
häromdagen köpte jag pennor & block. nu är det bara en linjal som fattas har jag kommit på!
sen är jag klar! ;)
jag och mamsen var in på banken idag och fixade telefonbanken åt mig också :)
så nu har jag det också, tack för de :D haha!

och så till den TRÅKIGA NYHETEN:
jag har tagit ur min navelpiercing :'(

JAG TYCKER ATT DET ÄR JÄTTE HEMSKT, men det ville aldrig läka och gjorde skit ont såå..
kanske försöker en annan gång igen :)


FÖRRESTEN!!
vi har ju beställt en tårta åt Jordan också, EN TURLESTÅRTA!
jag tror att han kommer blir SUPER nöjd.
kommer bild på den sen också!

nu ska jag kila, ha en fantastisk kväll!
KISS
kskfs
Jordan på nyår :) eller kanske på juldagen? kommer inte ihåg! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0