IMORGON ÄR DET INGEN VANLIG DAG

FÖR DÅ ÄR DET MIIIIIN FÖDELSEDAG, HURRAHURRAHURRA!!!!!!


hej förresten! :) 

sitter i skolan och är SUPER duktig nu jag :)
märker ni väl? ;)

nejdå, jag har faktiskt gjort klart med allting i vårat grupparbete som jag skulle göra :)
känner mig DUKTIG!
så nu unnar jag mig lite fritid på datorn ;)
haha!

ikväll börjar träningarna, sååå jääävla nice! :)
happyface!

blir underbart :)
nu ska jag snart åka hem, blir spaghetti och köttfärssås idag !!
innan träningen ska jag vila och käka lite.
ååh fyfan va jag längtar :)
har varit på stan med Kärleken idag <3
HEMLIS!
sen var vi och åt på Monroes :)
Imorgon kanske vi ska till Tony's och äta också :)
bara för att JAAAAAG FYLLER ÅR! :D

aja! :)
nu ska jag ta biken hem :)
hörs!

puss
<3
you and me - against the world


Kommentarer
Sandra

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 @ 00:55:57
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0