JAG HAR ALDRIG GLÖMT VEM JAG ÄR

ååh det som hände nu känns som magi.
rör vid mig låt hjärtat stilla sig, i all oändlighet finns bara vi.


kvällen igår var väl helt okej, hade väl kunnat varit roligare kanske?
men jag mår inte speciellt bra just nu, och då är de väl inte så smart o dricka sig full?!
så jag höll mig på en bra nivå med bara 4 cider. gott att bara ta nån sådär till maten oså :)
lite socialt sådär. :)
sen tog jag och frida oss hemåt, hon följde med mig ändå hem :)
snäll så hon :) haha
sen hände det en massa saker i natt. massa skoj vill säga :D haha

om vi säger såhär. jag vaknade 15.30 idag!

nu ska jag pallra mig till ICA Maxi och sen får vi se vad som händer.
kan lova att det blir pizza ikväll iallafall!
jävlar va onyttig ja är ;)
haha

KISS
rebecca rooth

fyfan va du är äcklig din lilla idiot.
tur att du tror att du är så snygg iallafall. haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0