snart sååååååååå

hej folket!

jag är super trött, och stel som FAAAN!
spelade ju match igår, gick ju jätte bra. men hm.
märks idag att det var länge sedan jag spelade..
men jag ÄLSKAR handboll!
fan va underbart det är :D

aja, sitter i plugget nu.
lektionerna börjar ju idag. fick schema idag också, ganska soft faktiskt :)
idag har jag haft Praktisk marknadsföring B, Företagsekonomi B, lunch, NU har jag Administration A och efter det här har jag Svenska B.

blir bra det :)
imorgon börjar ju 13.15, såå skönt :)
Och på onsdag är det någon som fyller år (a)
JAAAAAAAG!

have a nice dag!

saknar min älskling,
SAMUEL!
<3:Dkskfsnina o mammabeccasakfjasjfkjhjhbgdfhdf,sfbasn<3summerssamuel


Kommentarer
Sandra

Varsågod :)

Hur är det annars då? :)

2009-08-25 @ 12:27:54
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0