STOCKHOLM HERE WE COME!

hey!

nu sitter jag här (IGEN!)..
igår var jag och pappsen ute och cyklade :)
vi cyklade först hem till mamma för jag skulle hämta bikini..
sen cyklade vi ut till trebo och käkade lite lunch :)
jag åt pannkakor! xD MUUUMMMS!
sen cyklade vi vidare till Lena & Mickes stuga.. :)
och satt och pratade lite bara och så.. Pappa och ja alltså!
För Lena hade jobbat natt så hon sov :)
Sen ringde pappsen till micke och frågade om han var påväg ut och det var han!
så kom han o sen började vi prata om pappas födelsedag! :D:D
pappa fyller 60 på söndag! men vi tänkte fira honom på lördag!
ute i Lenas & Mickes stuga! men vi skiter i det! :D haha

det blev bestämt att Jag, Samuel, Pappa, Frida, Lena, Viktor & Micke åker till Sthlm istället! ;D
Torsdag-Söndag!!!
ÄÄÄÄLSKAAAAAAR DET! :D
då får jag träffa mina tremänningar för första gången på flera åååår :D
och deras smååsmåå barn! <3
och så är ju min Samuel med<3


wiiiiiiiiiiiiiiiiie! skit lycklig!
nej, nu ska jag duscha och göra mig i ordning.
för jag och syster ska köpa present åt pappa sen! :D

KISSSSSSS


REBECCA ROOTH



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0