stockholmstockholm!

hey!

jag är skit trött idag..
vaknade typ kl. 8! suck
nu sitter jag iallafall här, funderar på att jag kanske ska gå och göra mig lite frukost.
MUMS!

igår var jag och pappsen till stugan igen :) älskar att vara där! :D
micke, lena och viktor var redan där när vi kom dit :)
så vi satte igång på en gång att blanda cement och börja med toalettbygget ;)
var faktiskt ganska kul att hålla på där..
även att jag brände mig lite på axlarna, det tog typ sådär 10-15 min :O
gick skit fort! men gör inte så mycke ;)

men så är det :) idag får vi se.
blir nog alldeles säkert stugan idag igen!
gäääärna för mig säger jag ! sen ska jag bara hem och packa ihop tills vi sticker imorgon!
vi åker inte förrän typ 15.00 :) men det gör inte mig nått ;)

nej hörrni, nu ska jag gå och fixa lite frulle!
sen blir det nog datorn och tvn en stund till! :)

ha en underbar dag,

KISS
rebeccX


Kommentarer
Linnea

SV: vi var i hammamet :)

2009-08-05 @ 11:35:56
URL: http://lineaafahlberg.blogg.se/
TOBBE

Glöm inte säga grattis till födelsedagen till mig imorgon

2009-08-06 @ 23:07:36
URL: http://veteran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0