NOTHING IS BROKEN

hej people!

jag har varit vaken ett tag och kan verkligen inte somna om..
sitter och funderar på vad jag ska göra idag :)
kanske träffar pappsen en sväng idag kanske!
jag ska iallafall ner på stan en sväng.

är skit trött, men kan verkligen inte sova.. vet inte vad det är :/
men så är det..

igår hyrde jag två filmer o kikade på..
Bedtime Stories
Pojken i randig pyjamas

jag har skit svårt att se filmer som handlar om andra världskriget oså..
och det var precis vad den där sista filmen handlade om..
men jag trodde att det skulle vara lugnt o se den endå..
men icke, så jag kikade bara på en bit av den.. sen bytte jag..

så är det.
 Bedtime Stories har jag nog sett förr tror jag.
haha. men den är rätt skoj endå :)

så är det!
nu ska jag gå upp och göra mig lite frukost.
sen blir det nog datorn en stund till, och lite tv.
sen går jag nog ner på stan en sväng :)

hadet så bra.
puss

ska träffa samuel en sväng nu snart också.
så kan vi skratta lite tillsammans. haha!
eftersom vi tycker att det är lika patetiskt båda två

<3

samuel


Kommentarer
frida

sv: hehe okeej ; )

du har ju ingen på mig puuucko! :D

vi hade det bra! ;D

2009-08-03 @ 14:41:47
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
frida

sv: men jag fick ju dom för att mina svarta sprack där bak :p haha

ÄÄÄLSKA CONVERSE !!!!!!!!

2009-08-03 @ 14:42:19
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0