SHOPPING

tjaabaaa!
nyss kommit hem från Lager 157 i Sågmyra! :)
fettt niiiicee! :)
Har handlat en hel del! :D

Här får ni bilder från det mesta jag köpt iaf! :)


pumashoes
Pumashoes
Outletpris; 450kr
Ord. pris; 600kr

tröja
Grå ribbad långärmad T-shirt
(Lager 157s egna märke!)
Pris; 50kr
(Den är till Nikolina!)


hasdjhasjd
Frank Dandy trosor
Outletpris; 80kr
3 pack strumpor(Lager 157s egna märke!)
Pris; 40kr

jfjg
Vit långärmad tunika(Lager 157s egna märke!)
Pris; 60kr

kasjfkas
Ljusa slitna jeans
Outletpris; 600kr
Ord. pris; 1200kr

asjfkjashfkjsa
Svart/Gråa jeans (jeans fick en väldigt konstig färg på bild!!!)
Outletpris; 250kr
Ord. pris; 500kr

Sen köpte jag en grå t-shirt & 3 par kalsonger åt älskling :)
Sen har jag köpt 3 paket också :)
Men det kan jag inte lägga ut bild på nu..
Inte förren jag gett paketen till de som ska få dem :)
Oj, tog sin lilla tid att lägga in bilderna..
SEGA JÄVLA MOBILABREDBAND! :@

Nu sitter jag och min kära lillasyster här och väntar på att min kärlek ska komma hem från jobbet.
Då ska vi åka och handla :) Vi tre ska äta tacos tillsammans ikväll :)
Sen ska jag och kärleken gå på bio tillsammans!<3

Ha en underbar kväll folket!

KISS
<3sis


Kommentarer
frida

älskar dig big syyys!

2009-08-29 @ 19:21:53
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0