Kärleken är vacker, men skör

Ibland blir jag så arg och känslona vll bara välla ur mig.
Jag vill skrika och slå på nån jävla boxningssäck..
Det är det enda som hjälper. Du gör allt för att retas med mig.
Du vill ju bara såra mig. Och du har ju lyckats.
Det spelar ingen rolll att jag har det finaste som finns i min närhet.
FÖr jag kan inte glömma det du gjort mot mig.
Och jag vill bara skrika ut mot världen vilket svin du är.
Och hur ont det gör i min kropp. För du är inte värd lycka.
Du är inte värd något fint.

Jag vet att man ska gå vidare och ta vara på det
man har istället för att vara ledsen över det man inte har.
Jag är jätte glad och lycklig över det jag har idag.
Men jag kan inte glömma och har svårt att förlåta.

Det är fegt att såra någon genom att ta ifrån dem de vackraste som finns.
Barnen som jag har älskar så högt! Och känner en kärlek till, som jag aldrig förr känt!
Längst in i hjärtat, kommer de alltid alltid att finnas. På den finaste platsen av all kärlek!
För kärleken till dem är så vacker och skör, men OÄNDLIG!

Men du ska inte få bryta ner mig, så att jag hamnar på botten igen.
Jag har gjort det flera gånger, och det är aldrig mer. Aldrig, aldrig mer!

- Det här har ingenting med Emil att göra.. Utan om det förflutna.
Emil Floberg,
du är så otroligt underbar. Varje sekund som jag får dela tillsammans med dig är underbar.
Jag är så lycklig, så otroligt lycklig tillsammans med dig!
Tack för att du ställer upp, finns och bryr dig om mig så mycket.
Jag har aldrig känt mig så älskad i hela mitt liv. Du är det bästa som hänt mig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är min drömprins<3

Du och jag, föralltid, mitt hjärta



Kommentarer
´malin

Du är stark! Han är en riktig idiot och det har jag vetat lääänge nog. Det han är bäst på är att ljuga och snacka massa dynga! Han är inte värd dig helt enkelt! Dock så förstår jag inte hur din bästa vän kan stå på hans sida? ;o. Sjukt!

2009-12-26 @ 21:41:29
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0