du vet inte hur det känns

jag har så otroligt många känslor inuti mig..
jag vet inte hur jag ska hantera dem..

jag vet inte vad jag ska säga.
ena stunden vill jag bara gråta.
och nästa stund mår jag bra.

jag vet ingenting längre!


jag orkar inte träna.
jag orkar inte gå i skolan.
jag orkar inte låtsas..


jag vill bara lägga mig under täcket och hoppas att allt blir bra!

jag känner mig hjälplös!


jag känner känslor som jag aldrig förr känt.
jag känner en hopplöshet som jag aldrig förr känt.

och jag....

jag hör inte hemma här.
Sandviken är inget för mig!


Kommentarer
´malin

Du menar "vänner"! Jag förstår inte hur man kan välja en kille som man knappt känner framför en vän! Sjukt! Men han har alltid vart sådär.. Då förstår du också kanske jag lir förbannad när han börjar skriva med mina vänner att dom är snygga osv! Man håller sig till en, så är det!

2009-12-11 @ 18:06:17
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0