Gott nytt år snyggingar!

halloj!

allt fint today?

imorse vaknade jag runt 10 och gick upp o satt mig vid datorn en stund :) sen slängde jag på mig lite kläder och så kom mamsen och hämtade upp mig så drog vi ner på stan :)
jag köpte en svart och grå ögonskugga :)

sen hämtade vi bror och skjutsade honom till resecentrum.
han skulle ta bussen till gävle, sen tåget hem till göteborg.
har tyvärr inte träffat honom så mycket, för varken jag eller han har varit hemma hos mamma typ nånting nu när han varit hemma.. men men :/

jag fick iallafall en super fin grej som man kan hänga upp på väggen, som man ska ha ljus i :)
kommer kanske bild senare :) han hade gjort den själv också, as nice! faktiskt precis det jag önskat mig av honom :)

just nu sitter jag här i soffan med emil och martin.
dom är lika nööööördiga som vanligt och spelar tv-spel ;)
och jag sitter här..


tänkte faktiskt hoppa in i duschen alldeles strax :)
ska väl börja göra mig iordning lite smått inför ikväll :)
ska ju hem till mamsen runt 17 och käka där runt 18.30, sen vidare för lite umgänge och hockey hemma hos martin runt 20.00. sen ska vi till Evelina runt 21.30 ;)  fint de :)
kommer bli bääääääst!

nej, nu ska jag hoppa in i duschen!

ha det bäst, för de ska ja ;)

PUSSSS



älskling o jag

Kortet är knäppt på juldagen av Niclas Rönnlund :)

jag älskar dig emil <3


Kommentarer
frida

HOOOOOOOOOOCKEY! :D:D:D:D:D hoppas dom vinner! ;) <3

2009-12-31 @ 15:53:39
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
´malin

Det blev en grå fransklänning ;)



cider är mums! dock ska jag dricka vin idag ;)

Nu måste jag rusa, ska ju till en kompis nu! :)

Gott nytt åår!! :)



Kramisar!

2009-12-31 @ 20:55:06
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0