GRATTIS TILL MIN PRINS EMIL FLOBERG<3

Tjeeenare!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Emils födelsedag.
HURRAHURRAHURRA!




Igår hade vi match..
Vi förlorade.
10 minuter in i matchen så fastnade min fot i golvet.
Knäskålen hoppades ur led.
AJ!

Så nu hoppar jag på kryckor, och är halvt handikappad.
Har aldrig haft så ont någon gång. VILKEN SMÄÄRTA!
Har knappt sovit nå inatt.
Men tur att jag har jag har världens bästa pojkvän som sköter om mig<3
TACK EMIL!<3

Nu ska Emil ha kalas här hemma.
Kommer en massa folk :)
Super trevligt!
Förutom att ja inte kommer i nå andra brallor än mina overallsbyxor :/
Tråkigt, men men!

Nu ska vi fika..
Ha de bra!
Ikväll ska jag in på sjukan.. suck!


PUSS


Kommentarer
´malin

Sv: det var jättefint iallafall! :)



Jag hoppas att det bli bättre med knät! Du är en riktig kämpe du! Jag får hoppas att du kryar på dig och att smärtan försvinner! Kan tänka mig att det gjorde FRUKTANSVÄRT ONT. Kram till dig!

2009-12-22 @ 15:23:56
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
Johanna

god jul på dig med o detsamma!!!

2009-12-22 @ 18:14:43
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se
´malin

Kunde du inte ha väntat med att gjort illa dig?;)

Jobbigt om du missar julen och jobbigt att ha så ont över julen då man bara ska njuta och gå på mysiga vinterpromenader! :)



kram!

2009-12-22 @ 20:06:45
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0