jag kan inte finna ord ♥

heeej :)

jag sitter här hemma hos emil och slappar :)
emil spelar Xbox tror ja? haha :) och jag sitter här och lyssnar på musik på spotify :)
mycke bra musik<3

BÄST:
I'll be - Mr Big

Jag har iallafall lär mig en sak idag, och det är att man inte kan skriva NÅNTING på facebook.
Alla snokar och sprider vidare bara för att de är skoj.
Min släkt är tydligen EXPERT på det.
suck!

Nu måste jag faktiskt plugga lite Företagsekonomi B :)
Har prov imorgon!

Men ha det så bra everybody!

puss



<3

jag kan inte finna ord för det känslor jag bär i mitt hjärta.
jag mår så bra, jag mår så otroligt bra!
känslor jag aldrig förr känt, för dom är på ett helt annat sätt nu.
det känns rätt. allting känns på ett helt annat sätt.
jag ler bara jag ser honom, och jag vill bara finnas där varje sekund.
jag vill dela varje minut med honom.
vår tid tillsammans är ovärdelig.
det vackraste, finaste och bästa jag vet.
orden räcker inte till!
känslorna svämmar över, du är det bästa!

you and me



Kommentarer
´malin

Gullig bild på dig och Emil! :)



Ja, det är ju hemskt att ingen gjorde någoting förutom jag :) Tur att man är en medmänniska. hihi!



Skönt att slappa ju! :)

Kramis!

2009-12-13 @ 20:02:34
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0