Kärleken är oändlig, men så svår

Jag har så många känslor i min kropp. En stor stor klump i magen. Bara en stor boll av känslor.
Osäkerhet, rädsla men också självklart en massa massa kärlek. Jag är överväldigad av kärlek.
När jag sen inte får träffa de jag älskar mest på jorden, och dela med mig av all den kärlek jag känner till dem.
Så blir jag bara ledsen. Jag vill vara glad, må bra och vara lycklig. För jag vet att jag har världens bästa pojkvän, och det här har inget med honom att göra. Och jag älskar honom, I DO!
Men kärleken till de här två barnen är obeskrivlig. Jag vet att jag kommer att få leva en framtid utan dem. Men jag måste få se dem i ögonen och tala om det själv. Och visa att jag älskar dem mest i hela världen. Jag sitter här med tårar i ögonen nu. Det känns som om att de är mina egna barn, fast jag inte ens vet hur det känns att ha egna barn.
Men en sån här stark kärlek trodde jag aldrig att jag skulle känna, speciellt inte när jag är så ung.
Just nu känns min värld helt upp och ner. En sån otrolig saknad, det gör så ont.
I varje del av min kropp.. Men mitt hjärta, är överväldigat med kärlek.


Kärleken jag känner till er, det är en helt annan kärlek än vad jag känner till min pojkvän..

Jag älskar EXAKT lika mycket, men på helt olika sätt!

För jag älskar er nu, idag och föralltid<3
Och den kärleken kan ingen, INGEN ta ifrån mig!

älska


Emil Floberg
,
det känns som en dröm att ha dig vid min sida. <3
Och från varje del av mitt hjärta, kan jag verkligen säga att jag älskar dig!

you and me

forever



Kommentarer
frida

:( <3

2009-12-29 @ 18:25:51
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0