Lagfest och massa helgmys

Tjenixen!

Lagfesten i lördags var kanske, HUR ROLIG SOM HELST! :)

Här kommer lite bilder :)
Kommer ev. fler sen.


Alldeles strax ska jag dra till skolan, börjar 09.50 :)
Sen ska jag hem och bara slappa och slå in julklappar och älsklingens födelsedagspresent :)
Min kärlek Emil fyller nämligen 23 bast imorgon<3

Ikväll ska jag iväg på match :)
Vi ska till alfta och spöa skiten ur dom :)
Haha hoppas ja ;)

Nej, men nu ska jag äta lite frukost (om ja orkar!) sen dra till plugget :)
Men min helg har iallafall var en av de bästa på länge :)
Underbart!

Ha toppen bra idag folket!

Puss


you and me <3


Justia, min låtsaspappa fyller år idag också :)
GRATTIS!


Kommentarer
´malin

Fin du var i håååret!! :)

Sådär borde du ha oftare! :)

2009-12-21 @ 14:42:57
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0