snö

Godmorgon!

Jag sitter här alldeles nyvaken :)
Emil ligger och sover (som vanligt!) ;)
Han är så sööööt så :)

När jag vaknade och tittade ut genom fönstret så såg jag att det FORTFARANDE snöade..
Okej, det är fint med snö. Men det blir ju sååååå blött! :/
Men är det vinter så är det :)

Ikväll är det TRÄÄÄÄNING som gäller :)
Hur underbart som helst, JAAA!
Hoppas vi blir lite folk :)

Men nej, nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Emilpemil en stund :)
Sen upp och kolla om Anne (Emils mamma) behöver nå hjälp med allt julpysslande ;)

ha det bra!
snööööpuss



Kommentarer
´malin

Det är kanon bra! Ja, jag tror att du fixar MVG i dom kurserna :) Det är bara att jobba på och inte lata (som jag gör).. haha ;D



Yes, jag ska dit och kika på er :)

Jag måste skaffa linser så jag inte får bollen i huvudet eller nått sånt! hahah ;D Så idag ska jag bara kolla :)

2009-12-15 @ 11:52:59
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
´malin

hihi! :)



Ja fyfan, man känner sig ju blind!

Är det inte jobbigt att sätta i linserna? :)

Det borde ju vara läskigt! haha ;D Fast man kanske lär sig? :)

2009-12-15 @ 18:41:29
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
´malin

Det kommer nog att ta flera år innan jag lär mig detdära med linser ;) Fast, det är värt att plågas lite , för man slipper ju glasögonen ;D Jag har typ fobi för folk som håller på med ögonen, dvs ha på sig kajal osv. haha! :) Jag är lite knäpp jag ;)



Kram!

2009-12-16 @ 16:07:40
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0