Super Mario is the shieeeeet? haha

tjeeenare :)

jag sitter här i soffan hemma hos emilponken :)
Han och Martin sitter och spelar Nya Super MarioWii :)
Vilket dom har gjort två dagar i rad nu, X-antal timmar ;)
Så jävla roligt o se när dom blir irriterade, eller ja. EMIL blir irriterad ;)

menmen..
Idag har jag varit till sjukhuset, är tredje gången på mindre än en vecka.
Och ändå så har det ändå inte hänt så mycket mer. Alla tycker att det verkar vara min minisk som är trasig.
Även läkarna. Men inte fan gör dom något åt det! Så nu ska jag gå och ha ont i en vecka till..
Sen skulle jag få träffa en ortoped, och sen ev. operation! Jag skiter i vilket, bara det blir av och jag får spela handboll utan smärta!!

Jag sitter och funderar lite över nyår :)
Tror att det kan bli jävligt skoj faktiskt :)
Vara med RIKTIGA vänner. Sen kan ju resten dra åt helvete!
Det är i sånna här stunder i livet som man märker vilka som är ens riktiga vänner!
Och det har jag verkligen fått bevisat!
Jag är fan glad att jag fått reda på det också, för nu vet jag!

Och jag är så JÄÄÄVLA glad att jag börjat träffa min snygging Evelina Mårtensson igen :)
Riktiga vänner som sagt! :)

Nej nu ska jag kika när tvspels nöööördarna Martin och Emil spelar :)

Ha det bäst!
PUSS


kääääääärlek


Kommentarer
´malin

Ja, visst har jag bra smak på klänningar! ;)

Blev kär i den så fort jag såg den. hihi! Får se om vi kommer med lika klänning sen ;) hihi! Gulligt det skulle se ut ;D



Tråkigt att den var för stor, det är dock jätte svårt att beställa klänningar. Egentligen vill man ju testa dom innan.. men passar dom inte så får jag skicka tillbaks dom :b



Kramis på dig!

2009-12-29 @ 21:52:35
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
frida

sv: ja, världens snällaste syster! <3

2009-12-30 @ 17:07:16
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
´malin

Thanks! Dom är fruktansvärt sköna att gå i ! :)



Hm, jag har inget att ha på mig imorgon.. Mina klänningar har inte kommit ännu. Så dom kommer kanske på måndag. Fyfan vilken tiid! suck! Får ta nå gammalt skit eller gå naken helt enkelt. haha! ;)



Yees, det blir paarty! Det blir en hemmafest, det passar inte att gå på krogen på nyår! Ska dricka lite vin och cider, mumma!

Blir det party för dig också? :)



Kramis!

2009-12-30 @ 21:21:54
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0