underbar dag.. TYP

tjaaaa!

sitter här hemma hos emil och slappar i soffan :)
har ju tränat nu ikväll med herrarna. gick faktiskt helt okej :)
är alltid lika roligt! ensam tjej är jag också ;)

Så nu har jag nyss duschat oså :)

Idag har jag varit i skolan, fick veta hur mitt Administrations prov hade gått.
och så gjorde jag Företagsekonomi B prov idag :)
Jag var 3,5 poäng ifrån MVG på Administrationen (SUCK!!)
Och så rättade min lärare mitt Fe B prov också.
Där fick jag 1,5 poäng ifrån MVG.. skit drygt :/ men jag är ändå ganska nöjd!

Sen var jag med Emil när han skulle tatuera sig, är min tur snaaaaart!
(hoppas jag, om mamma är snäll ;D)

Dagen i sig började jävligt bra, och jag var riktigt glad!
Mådde riktigt bra! Toppen :)
meeen, sen så .. aja! gick det bara utför.
men aja..... så jag var inte så jävla glad på eftermiddagen/kvällen!!!!!!!!


nej, nu ska jag och Emil kika på nya Wallander - Skytten!
hoppas den är bra!

ha det bra!
puss


EEEEEEMIL FFFFFFFFLOBERG<3


Kommentarer
´malin

hihi okey, du var nära MVG där må jag säga! :)



Ska du träna idag? :)

Kramis!

2009-12-15 @ 10:10:19
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0