we are

tjaaa :)

Nu sitter jag här hemma hos Emil.
Han ligger och sover och jag ska till skolan.
Eller ja, jag ska upp till Sandvikens kyrka!
Vi ska kolla på Lucia :) Det brukar ju vara super mys det!
Så nu sitter jag bara här och väntar på att Evelina ska skicka ett sms att hon är utanför så jag kan gå ner :)

Jag har precis sminkat mig, och slängt på mig lite kläder..
Jag är så sjuuuukt trött idag. Jag snoozade i 45 min typ ;) haha!
Jag orkade ju VERKLIGEN inte gå upp :O
Och nu vill jag bara gå och lägga mig :)
Men det får man ju inte!!!!

Iallafall då, idag har jag prov i Företagsekonomi B.
Och sen ikväll har jag träning :)
Med herrarna, 20.00-21.00!
SKIT NICE! :)

Nej, men nu fick jag sms av Evelina att hon var påväg :)

Men ha det så bra!
Ha en trevlig måndag!


Puss





Kommentarer
´malin

Nja, denna veckar har jag bara massa redovisningar ;) Har du mkt i skolan då? :)



1,5 år går väldigt fort, så det är inte långt kvar! Det kändes ju som att det var nyss som jag gick i första ring ;D STUDENTEN, längtar som fan nu!! ;)



Kramisar!

2009-12-14 @ 13:04:26
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0