♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Happy Valentines Day! :)
Glad Alla Hjärtans Dag!

Nu sitter jag här, ska ut och övningsköra om typ en halvtimme :)
Min kära älskling är ute på sjön med några jobbargubbar och fiskar ;)
Skulle lätt ha hängt med men ville övningsköra :)
Ikväll ska vi äta lite god mat och bara ha det jätte mysigt, jag och älsklingen :)
Blir underbart! :)

Sitter och funderar på när jag ska börja packa? :O
börjar få lite panik!
men det är ju PRECIS som vanligt när det gäller mig, och jag brukar ju alltid komma iväg iallafall.
Så känner mig lite lugn iallafall! :)

men nu ska jag slänga i mig lite mat, slänga på mig lite smink och sen ut i bilen! :)
Hörs sen

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0