FÖRLÅT

det var så länge sedan.. väldigt länge sedan..
men minnen kan komma upp igen, igen & igen..
nu mår jag dåligt igen, hur klarar man av att såra så många människor på en och samma gång.
jag vill bara säga förlåt, framtiden får visa mig vägen och vägleda mig genom allt.
alla val som man gör i livet är så otroligt svåra.. jag vill bara att du ska veta att jag är ledsen,
jag får ont i hjärtat när jag tänker på allt.
du ska veta att jag är inte så känslokall som jag var då..

du betydde något..
förlåt, snälla förlåt mig.
jag är en idiot

<3

nu ska jag iväg på samling, ska spela mot hedemora 14.30 på hammar :)
kom nyss hem från malin.
träffade henne o tobbe :) det var trevligt.
tack tobbe :) du fick mig att inse en sak :)
haha!
hörs.
pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0