SEVEN DAYS, tomorrow

nu strax kommer min älskling hem :)
han har jobbat eftermiddag..
själv har jag inte gjort något som helst vettigt idag, har inte mått så bra heller såå...
mår lite illa fortfarande, huvudvärk och ont i ryggen :/
jobbigt..
imorgon har jag match, får se hur det går.. :)
är inte speciellt taggad.. men aja!

nu ska jag fixa lite käk åt kärleken, sedan ska vi väl sova.

ILOVEYOUSAMUEL!♥♥

dessutom åkte mina små mystroll till sin mamma idag.
blir utan dom en HEL vecka. jobbigt :)
men då har jag och min kärlek lite tid för oss själva också.
det behöver vi alla :)
brills
förresten, jag är en glasögonorm nuförtiden :)
(linser för det mesta!
& jag har inte glasögonen som är på bilden..)
AND I LIKE IT! :D
 
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0