1 VECKA, 7 DAGAR, 168 TIMMAR & 10080 MINUTER KVAR!

såja!
idag är det bara en vecka tills jag sticker..
jag har lite smått med resfeber och börjar bli lite stressad för att jag inte vet vad jag ska ha med mig i resväskan? :O
måste skriva packlista!:/
jaja,
idag ska jag iväg o spela match, sen ska jag plugga lite.. :)

oooh, första gången som jag har glasögon i skolan idag..
kan ju ha nått att göra med att jag fick dom igår! ;)
trivs väldigt bra med dom iallafall :)

jag har så tråkigt, har näthandel nu..
3 timmars tid vid dator..
tro det eller ej, men det kan också bli tråkigt ibland :/

men nu ska jag väl jobba en stund, skriver nog senare.

kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0