YOU DON'T KNOW

sitter i skolan igen nu då.
idag är det endast 16 dagar tills jag slipper den här jävla skiten.

såkallat
:
SANDVIKEN


då sticker jag till egypten med La Familia :)

är väl kanske dags att börja packa fram sommarkläderna igen
shorts, linnen, klänningar, kjolar, ballerinaskor :)
OH I LIKE IT SO MUCH!

sitter här i skolan nu och bara väntar på att jag ska få lunch..
och sedan ska jag träffa hanniepannie! :D
och då ska jag få massage.
kanske piggnar till då?
har världens huvudvärk..
sen senare efter skolan. ska jag o sofia till stan o snacka på kappahl och intersport, o jag ska på bellissima :)

men nu får jag lunch strax :)
hörs, puss

"-på ett år kan allt förändras från ett himmelrike till ett helvete.-"

yeah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0