bröllopet

jag hann inte skriva igår därför skriver jag idag.
Samuel fyllde alltså igår :)
26/1

- 1 & 7 månader tillsammans älskling :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

GRATTIS PÅ 24-ÅRS DAGEN ÄLSKADE ÄLSKLING SAMUEL! :)

Vi älskar dig,
Rebecca Jordan Nikolina

  mk

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sjuk sjuk sjuk..
jag och samuel är sjuk.
har lämnat ungarna på dagis för typ 1,5 timme sen.
nu ska vi äta frukost och kolla på film och bara mysa och slappa.
sen ska vi kanske till sjukan.. :)
menmen.
jag kom just på att jag snart ska ta spruta för att jag ska åka till egypten :O:O
blääää..
typ 12 februari..
jaja anyway. blev inge tårta igår eftersom typ ingen mådde bra här hemma. men det hade vi tänkt äta idag istället :)
igår kväll åt jag och älskling fin middag när barnen sov :)
jordan blev överlycklig när han fick pannkaka till kvällsmat :) haha! :)
sedan satt jag inne med honom i hans o nikolinas rum tills han somnade..
gull gubben.. satt o smekte honom på huvudet .. han hade ont i höften..
han sprang ju och ramlade runt i snön igår kväll.. haha
jaja, sånt är livet. :) älskar dom där små busisarna :)
men nu ska jag och mitt livskärlek göra lite frukost.
vi hörs.
pussen


Kommentarer
fridarooth

varför har du överskriften "bröllopet" för? : )

gud vilkaaaaaa sötisar (;

2009-01-27 @ 15:30:27
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0