EGOFITTOR

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT OCH FÖRBANNAD!
JAG KOKAR, FINNS EN JÄVLA MASSA MÄNNISKOR SOM JAG SKULLE VILJA TRYCKA UPP MOT EN VÄGG OCH SNACKA MED!
TALA OM SANNINGEN, FÖR INGEN VET DEN!

jävla fittor, jävla idioter.
vissa av er vet nog vilka ni är!!!!!!
speciellt du, din lilla äckelslyna!

stick och brinn!

ja som ni såg är jag väldigt förbannad. och det har förstört hela kvällen.
dock så har mina små busungar livat upp stämningen väldans bra :)
jag nattade nikolina för ett tag sedan, gullfia! :)
nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite småföretagande (prov måndag).
jordan och samuel håller på väsnas ute i köket, inte en aning om vad dom gör.
och våra kära hundar ligger snart med mig i sängen o myser :)
ruth är så busig och uffe är ett busfrö på insidan men rätt lat annars ;) haha
precis som det ska vara.
käääärleeeeek

nu ska jag hoppa ner i sängen med hundarna, älsklingen o jordis :) FILM TIME!

puss.

hoppas att alla tar KONTAKT med mig som faktiskt bor här, DET ÄR JAG SOM SITTER PÅ FAKTA!!!!


tänk att förstöra liv, va?
jävla horor


samuel, du är mitt allt honey! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0