hell yeah

hej!
veckan har gått fort men ändå varit rätt så tråkig.
förutom att jag fått träffat min tokfia (sofia lundgren) ;)
i onsdags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.. ;)
och i torsdags så tränade jag :) det gick inte så skit bra.. menmen..
igår så tränade jag och Daniel småtjejer/killarna. det gick bra :) och så budade vi till matchen på söndag :)
sen efter det så åkte jag, syster Frida och älsklingen hem till mamma och käkade och sedan skjutsade Samuel o jag ner frida på bandy :) och han o jag åkte på bio. Wallander - Hämnden!
den var faktiskt bra :) läskigt tyckte jag så jag satt typ i knä på samuel ;) mysigt iallafall :)
och idag ska jag räkna lite matematik och vänta på att Samuel ska sluta jobba.
sedan ska vi käka tacos hos mamma :) sedan får vi se vad vi hittar på :)
imorgon söndag så ska jag döma handboll kl. 13.00 och sedan ska jag själv spela 14.30 :)
jag läääängtar! :)

nu ska jag städa mitt rum, göra matematik (framför tv:en) och sedan bara ta det lugnt.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0