ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA

"om du inte har planerat inför framtiden sååå SKYLL DIG SJÄLV!"

- Ice Age

såååå jäääääääääävla bra!



skulle bara skriva den där raden :)

och så skulle jag bara vilja säga att jag blir såå GRYYYYMT jävla trött på folk som
skriver massa skit om invandrare.
jag tycker inte alls att det är något fel med invandrare som sköter sig, och jag tycker inte att man kallar dom tex. "blatte, neger, svarting osv...". DET ÄR SÅ JÄVLA FEL!
så fyfan för er som håller på skriver och säger sånt.
så jävla töntigt och fjantigt.
det spelar ingen jävla roll vart man kommer ifrån eller hur man ser ut?
man är lika mycket värd endå!
FATTA DET!

nu har jag fått de sagt med!
hejdå!

lsajfsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0