BRÖLLOP

hej och hallå! :)

har inte haft tid att  skriva nu dom här dagarna. har haft fullt upp :)
i förrgår var jag, samuel, jordan och nikolina till furuvik och badade, kollade på djuren och åkte karuseller. gick skit bra!
och barnen var såååå nöjda och vi hade en grymt mysig och trevlig dag tillsammans! :)
bilder från furuvik kommer senare någon dag!

igår var jag och nikolina ut till min mormors stuga medans S och jordan hade annat för sig :)
jag och nikolina badade, käkade jordgubbar, hoppade studsmatta och busade hur mycket som helst.
jag älskar att ha henne i min närhet<3 vi hade skit roligt iallafall, och nikolina blev så trött av allt busande så hon somnade i vagnen när vi gick på promenad! busfia<3

idag får vi se vad som händer, jag och nikolina kanske ska till mormors stuga igen :)
får se om hon ska följa med, annars ska jag bara åka ut m mamma och tommy :)

förresten. nästa helg så hade jag ju värsta planerna, det har jag fortfarande också.
men dom har blivit lite ändrade!
jag kommer ju hem från gbg på torsdag, och åker direkt till kilafors då :)
sen är jag och Samuel bjudna på bröllop i Hofors på lördagen, så vi måste åka hem redan då. och får se om vi åker tillbaka eller inte :)

vet bara inte vad jag ska ha på mig på bröllopet?

NÅGON SOM HAR NÅGOT TIPS VAD JAG KAN HA PÅ MIG ELLER NÅGOT ATT LÅNA UT?


nu ska jag sticka till Bovik,
KISSES!


familjen är det viktigaste i livet.

kärleken, gemenskapen och värmen
:D


Kommentarer
Molle

Så mysigt det verkar alltihopa! =) Har läst igenom din blogg och jag gillar den! ^^

Min nybakta blogg om 50 talet kanske skulle vara av intresse? ^^

Eller om du vill veta mer om vem jag är kolla mina första blogg : mycherryworld.blogg.se.

Ha en trevlig dag! Kram ^^

2009-07-06 @ 18:20:03
URL: http://metrobloggen.se/babydoll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0