UNDERBARA TIDER

Här kommer det lite bilder från när jag var liten :)
SAKNADE TIDER!

jag & lillasyster
sis

lillasyster


jag & lillasyster


lillasyster


jag


michaela sundqvist ;)


pappa & jag på mallorca -93


jag & storebror


jag & linus, pontus & frida



Tänk

...när ett skrapsår var det värsta som kunde hända.
...när det fanns onda spöken och monster under sängen & i garderoben.
...när man kunde leka hela dagarna på dagis och inte behövde tänka på skola och läxor.
...när kärlek var en puss på kinden.
...och när livet bara var roligt!

Jag vill tillbaka!


Kommentarer
frida

wonderful ! <33333333

2009-07-26 @ 14:24:21
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0