YOU ROCK MY WORLD

hej hopp! :)
sitter här hemma nu jag!
jag och Samuel tog en HELDAG på badhuset idag!
först gymade vi, sen har vi bara busat och haft det mysigt i vattnet :)

så jävla nice att gymma tillsammans!
peppar varandra :)
ska köpa mig ett gymkort inom kort nu, så kan vi gymma ännnnuuuu mera tillsammans :)

så är det :)
om en halvtimme kommer mormor, anneli, boss (en labbe) och KANSKE min kusin hit :)
min bror är ju hemma här nu från göteborg, så vi ska fira honom idag.
fast han inte fyller förrän 1 september. för han har ingen möjlighet att komma hem nå tidigare!!
blir nog bra det :)
sen får vi se vad kvällen har att erbjuda efter att dom varit här.
vi ska äta jordgubbar,melon och blåbär m GLASS :D

aja. orkar inte skriva nå mer nu.
hadet bra!
KISSES
r

älskar samuel pettersson!
samuel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0