GLAD MIDSOMMAR

hej people!
mamma kom inte och väckte mig imorse!
och så tvingade hon mig att följa med till apoteket.
suck!
slängde på mig kläder lite snabb o följde med. bara för att jag är så sjukt snäll!!

nu sitter jag här och har precis ätit frukost och slagit in paket till lena, ska hoppa in i duschen nu!
sen ska jag göra mig i ordning för att det sedan kl.14.00 bär av ut mot Härsnäskrokarna(Hedåsen!)
för att fira midsommar med pappa,frida,viktor,lena,micke,maria & så ska jag träffa min EMMIS<3
längtar ! :D
synd på vädret bara :)

nu ska jag iallafall hoppa in i duschen.
hoppas att alla får en underbar dag/kväll trots vädret!

KISS
glad midsommar

r
midsommmar
bilden är knäppt på midsommar förra året.
när jag dock var i Turkiet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0