kärlek 26/6-07!

hallå!
jag skrev ett inlägg igår men det ville inte fungera!

peaceandlove var underbart!
tack hanna och allt annat super nice folk! :D
speciellt att stort tack till LP för alla roliga idiotkommentarer ;) haha

var skönt att komma hem igen, är ganska trött på tält faktiskt!
gick och la mig i någorlunda tid igår iallafall!
hade varit uppe i 42 timmar!! med typ 1,5 timmes vila. om ens de!
så gick och la mig m älsklingen då!

var och bada direkt när jag kom hem från p&l.
så jäävla skönt!
nu ska jag bara sätta på mig en klänning och sedan sticker jag, systrarna, mamma och tommy ut till mormors stuga och umgås! kan blir super!

får se vad kvällen har att erbjuda! :)
ha det super braaaaa!

förresten, bilder från p&l dyker upp inom kort!
hanna har bilderna på sin kamera minsann ;)

KISSES
r
midsommmar

samuel
26/6-07
samuel pettersson,
mitt hjärta tillhör dig och ingen annan!

jag älskar dig såååååååå!
vi har delat 2 år av kärlek, svek och lycka!
vi har gått igenom det mesta.
men vi fixar allt tillsammans!<3
vi klarar både mot- och medvind!
jag älskar dig av hela mitt hjärta!
jordan och nikolina, ni är mina änglar!
JAG ÄLSKAR ER ALLA TRE AV HELA MITT HJÄRTA!

igår, idag och för all framtid.
vi har hela livet på oss, och tillsammans är vi oslagbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0