lägenheten gefle max

hey folket!
jag och hanna vaknade precis. var i gävle och gled runt i natt.
käkade på max och sådär :)
nicenice iallafall :)
sen gled vi hemåt och slängde oss i sängen.
så snackade vi eller ja, mest hanna i telefonen med nå grabbar från söderhamn??
ja eller nått ;)
haha.
sen låg vi och pratade och jag låg och smsade med lite folk.
sen runt tre eller kanske fyra som somnade vi sött.
hihi!

och nu sitter vi här.
trött och sliten!
idag blire en lugn dag, ska bara städa lite här i lägenheten.
sen ska jag väl packa ihop mina saker. sen händer väl ingenting.
får se när anneli hämtar mig sen :)
mamma och tommy kmr ju hem ikväll typ runt kl.22 :)

och imorgon är det skola igen, tror ja?
om vi har nått att göra. aja
får väl ta reda på det då.
så ja inte skolkar.
är ju inte speciellt många dagar kvar till skolavslutningen nu :)

så är det!
min helg har iallafall varit toppen bra!!
förutom att jag har haft så JÄVLA ont i halsen, och att jag fick en dryg jävla hosta i natt!
OCH SÅ VÄDRET FÖRSTÅS, INTE DET BÄSTA!!
annars så har helgen varit kanon :)

ha en bra dag, FÖR DET SKA JAG!


KISS

hj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0