LIKE A STAB RIGHT THROUGH MY HEART.

hey!
sitter här nu..
är lite trött!
imorgon är det väl plugget som gäller...

det enda jag vill är att ha sommarlov nu.
men nu är det inte långt kvar!

jag längtar till peace and love.
och jag sitter och funderar på om jag ska åka ner till göteborg och kolla på partille cup!
jag vill så gärna det!
men vi får se :)

helgen var fruktansvärt trevlig tycker jag :)
hoppas alla andra också tyckte det :)
haha!

idag har jag träffat mina sötpluttar!
jordan och nikolina! :)
underbart :) dom blev såååååå glada att se mig, och jag blev så glad när jag fick träffa dom! <3

nu ska jag kika film!
pusss
<3
de två pluttarna och deras pappa :) hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0